במסגרת הסכם שיתוף הפעולה הבין יבשתי שנחתם, יגיעו מרצי בית הספר שבברלין להעביר תוכניות לימודים ייחודיות שמטרתן פיתוח מנהיגות יצירתית. אמיר גיא: "כבוד גדול הוא לנו שבית הספר המוביל בעולם לפיתוח מנהיגות בקרב אנשי קריא ייטיב, פרסום ושיווק מוכן לבוא לישראל ולהשקיע בפיתוח וקידום ענף הפרסום כאן."
איגוד חברות הפרסום הודיע היום כי חתם על הסכם שיתוף פעולה עם בית הספר היוקרתי ביותר בעולם למנהיגות יצירתית – BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP"", בהנהלת המנכ"ל, קלארק פארסונס, וראש הפקולטה להכשרת מנהלים ג'משיד אלאמוטי.
הבוקר, השיקו קברניטי האיגוד בשיתוף המנהלים מגרמניה את תוכניות הלימוד החדשות. המסלול הראשון  יהיה "יזמות קראייטיבית" במהלכו יועברו תכנים בנושאי מנהיגות, אסטרטגיה, חדשנות, מכרזים, אינטיליגנציה רגשית ועוד. ההכשרה תארך עשרה ימים במצטבר ותחולק לחמישה מפגשים של יומיים שיפרסו על גבי שנה שלמה. ג׳משיד אלאמוטי: ״המטרה בפריסת התוכנית היא חיזוק האימון והטמעת התוכנית בהתנהלות היומיומית.״ 
המסלול השני תחת הכותרת "מנהיגות קריאייטיבית" יערך חלקו בת"א וחלקו באירועים המתקיימים בקאן שבצרפת ויארך בין 13 – 11 יום. התוכנית תחל ביומיים של הרצאות מרוכזות בתל אביב, לאחריהם תצא הקבוצה לקאן, שם ימשיכו את ההכשרה, בין השאר עם הרצאות מפי מנהלים שונים בדרג הבכיר ביותר ברחבי העולם.

התוכנית השלישית היא ועידת "הקריאייטיב לתוצאות טובות יותר" שתימשך יומיים כאן בישראל ותכלול תכנים הנוגעים לבניית קשרים עם לקוחות, משקיעים ויזמים יצירתיים, כיצד מוודאים שהלקוחות מעריכים קריאייטיב? ועידוד כישרונות צעירים תוך הפיכתם ליזמים צעירים. ההרשמה לכל אחד מהמסלולים תיעשה דרך משרדי איגוד חברות הפרסום, כאשר המחזור הראשון יצא לדרך ברבעון הראשון של 2014.

את כלל התוכניות יעבירו המרצים של בית הספר בברלין המחלקים לאנשי אקדמיה המתמחים בהעברת החומרים העוסקים ביצירתיות, ולאנשי עסקים בכירים המתמחים בהנחלת והעברת התכנים הנוגעים למנהיגות.

קלארק פארסונס וג׳משיד אלאמוטי מסרו: ״אנו רואים בשוק הישראלי אתגר הגדול ופוטנציאל עצום. אחרי שנצא לדרך אני רוצה שכל אנשי הקריאייטיב בתל אביב יהיו גאים בעצמם. יש לנו הרבה עבודה בכדי להגיע לשם. אחד המפתחות החשובים הוא הערכה לאותם אנשים. מטרת התוכנית היא להרעיד את התעשייה בישראל. תהיה רלוונרטית למגוון עצום של תחומים דוגמת פרסום, שיווק, עולם הסטארט אם, מפיקי טלויזיה, אנשי מוסיקה וכו. כאשר קהל היעד הוא אנשי קריאייטיב בכל התעשיות הללו.״

"BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP" פועל בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת ברלין ומעניק תואר שני במנהל עסקים למנהלי חברות שונות ומגוונות, כאשר המכנה המשותף ביניהן הוא מוצר יצירתי. הלימודים בברלין משלבים בין יכולות ניהול ליצירתיות באופן דו כיווני: הקניית יכולות יצירתיות שיסייעו במתן פתרונות אפקטיביים במצבים עסקיים שונים מחד, ומתן יכולות ניהול לאנשי קריאייטיב מאידך. אחד מבוגריו המרכזיים של בית הספר הנחשב הוא הפרסומאי גדעון עמיחי שסיים בהצטיינות את לימודיו בשנת 2008. הלימודים בBerlin School of Creative Leadership –  נמשכים 18 חודשים, הכוללים שישה פרקי זמן של כשבועיים לימודים בקלוג בשיקגו ובטוקיו, בנושאים דוגמת: כיצד להנהיג את עצמך ולהנהיג חדשנות.

אמיר גיא: "כבוד גדול הוא לנו שבית הספר המוביל בעולם לפיתוח מנהיגות בקרב אנשי קריא ייטיב, פרסום ושיווק מוכן לבוא לישראל ולהשקיע בפיתוח וקידום ענף הפרסום כאן."

תגובות באמצעות facebook

תגובות