טורניר הקופה ברנז'ה 2016 הגיע לשיאו אמש (רביעי) במגרש בבית דני שבתל אביב. נבחרות הכדורגל של צמרת עולם הפרסום בישראל הגיעו להתמודד על הזכייה בגביע ועל כרטיסים לטיסה חלומית של כל הקבוצה לברצלונה, כל זאת מתנת חברת TICKETIM.

גליקמן שמיר סמסונוב, פובליסיס, ברוקנר יער לוי, הבצפר, ONE, אדלר חומסקי, גיתם BBDO וענבר מרחב G- הן הנבחרות ששיחקו בשלב רבע הגמר. הקהל הרב אשר הגיע לצפות במשחקים, נהנה מפיצות חמות של "פיצה האט", ובירות ושתייה קלה מטעם חברת "טמפו"

שלב רבע הגמר פתח את הערב, כאשר המשחקים התקיימו בשני סבבים בשני מגרשים במקביל. ברוקנר יער-לוי פגשה את אחת הנבחרות החזקות של הטורניר- גיתם BBDO, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:4 לגיתם. במקביל שיחקו אדלר חומסקי (9/9 בשלב הבתים) מול הבצפר, באחד המשחקים המרתקים של הערב, אשר הסתיים בתוצאה 0:1 לאדלר חומסקי.

בסבב המשחקים השני של רבעי הגמר נפגשו פובליסיס וענבר מרחב G, במשחק אשר הסתיים בניצחון מוחץ לחניכיו של מוש דוביצקי 1:4 על האדומים מפובליסיס. במגרש השני שיחקה ONE נגד אחת הפייבוריטיות של הטורניר, גליקמן שמיר סמסונוב, במשחק מותח, שהסתיים בתוצאה 1:2 לחניכיו של גידי ליפקין.

שלב חצי הגמר נפגשו ענבר מרחב G מול ONE בקרב צמוד שבסופו עלתה ONE לגמר עם ניצחון 1:2. חצי הגמר השני הפגיש את גיתם BBDO מול אדלר חומסקי, במשחק הצמוד ביותר של הערב שנגרר לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, אשר בסיומן עלתה אדלר חומסקי לגמר לאחר 2:3 בפנדלים.

במשחק על המקום השלישי ניצחה גיתם BBDO את ענבר מרחב G בתוצאה 0:1. הגמר הגדול הפגיש את אדלר חומסקי עם ONE, במשחק אשר העמיד על הכף גביע ופרס חלומי: חבילת טיסה לספרד, אירוח וכניסה למשחק של ברצלונה. המשחק התנהל בקצב גבוה, עם המון מצבים לשני הצדדים ובסיומו שער של תומר שלום מבישול של אחמד מוררה הכריע את ההתמודדות בתוצאה 0:1 לזכות חניכיו של גידי ליפקין. נבחרת ONE החליטה בצעד מפתיע להעניק את הפרס לקבוצה שסיימה במקום השני ושחקני אדלר חומסקי יטוסו לברצלונה!

רבים מתעשיית הפרסום הגיעו לעודד את הנבחרות באירוע הגמר שהתקיים באווירה ספורטיבית ובליווי נותני החסות: פיצה האט, טמפו, TICKETIM וחברת "מגרשים". הפירגון בין המשתתפים מהמשרדים השונים ניכר מאוד באירוע הגמר ולאורך הטורניר כולו. משחקי הליגה החלו בחודש מאי 2016 והתקיימו אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים במתחם האימונים חודורוב בתל אביב, שסופקו ע"י חברת "מגרשים".

סמנכ"ל המכירות ב-ONE, ירון בר, אמר: "גאווה גדולה לראות את כל ענף הפרסום בישראל על מגרש אחד. אנו שמחים להיות חלוצים ומובילים בתחום הספורט, על המגרש וכמובן שמחוץ למגרש. 'קופה ברנז'ה' 2016 היא הצלחה גדולה ואין מאושר ממני להיות חלק מהמפעל הזה. מברך את כל המשתתפים בטורניר ומחכה בקוצר רוח ל'קופה ברנז'ה' 2017!"

מנכ"ל איגוד חברות הפירסום, יגאל בראון: "רוח הלחימה ומידת הפרגון ההדדי שהתגלו באירוע הגמר היו מופת לתעשיית הפרסום שגאווה להשתייך אליה".

תגובות באמצעות facebook

תגובות