השנה טקס הקקטוס היה דיגטלי מתמיד ומרגש במיוחד, במעמד נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין.
בטקס, הציג הנשיא את קווי היסוד של האמנה החדשה שגובשה מול איגוד הפרסום ואיגוד השיווק במטרה לקדם את ייצוג המגוון הישראלי בפרסום. האמנה נכתבה בהשראת "נאום השבטים" שנשא הנשיא, בתום השנה הראשונה לכהונתו. לצד השקת האמנה השקנו גם קטגוריה חדשה: "קקטוס הנשיא לקמפיין המצטיין בייצוג המגוון הישראלי", בה יוכרז החל משנת 2018, על הקמפיין המצטיין בייצוג המגוון הישראלי.

"אנחנו, אנשי הפרסום והשיווק, מכירים בכוחנו לקדם את השוויון בישראל הלכה למעשה, ולעודד שיח ציבורי סובלני ומכבד, המנכיח ומטפח את המגוון הישראלי מתוך תפיסתו כנכס. זאת לצד הזדמנות אמיתית להפריה תרבותית, ועיצוב נורמות הוגנות יותר בחברה הישראלית ברוח חזונו של נשיא המדינה…"

מתוך אמנת הייצוג הישראלי בפרסום. (לצפיה באמנה המלאה – לחצו כאן)

ראובן רובי ריבלין בטקס הקקטוס 2017

השנה מספר ההגשות לתחרות קבע שיא חדש: כ-330 עבודות עלו לשיפוט המהווה גידול של כ-20% מהשנה שעברה. כחלק מההתפתחות של תעשיות הפרסום והשיווק, נוספו השנה 2 קטגוריות חדשות: PR ו -CRAFT, ובתהליך השיפוט הושם דגש על התאמת הקרייאיטיב למדיום הפרסומי בכל הקטגוריות. מגמה נוספת שאפיינה את העבודות שהוגשו השנה, היא עליה דרמטית בכמות ובמגוון עבודות הדיגיטל. מתוך כלל העבודות, 60% הוגשו בקטגוריות הדיגיטל השונות. בקטגוריות המסורתיות כגון פרינט, הוגשו רק 11 עבודות, בשילוט חוצות- 16 וברדיו- 14.

מוש בן ארי בטקס הקקטוס 2017

פייסבוק חברה השנה לתחרות על מנת לחזק את חשיבות התאמת הקריאייטיב למדיום הפרסומי, בעידן רווי פלטפורמות וקריאייטיביות. הנושא המרכזי בו מתמקדת התחרות הוא התאמת הקריאטיב לפלטפורמה שבה הוא מופיע, תוך שימוש יצירתי ביכולות המדיום וחיבור לאופן צריכת התוכן. זאת, תוך שימת דגש על תרומת הרעיון הקראייטיבי לשיווק וקידום המותג.

צפו בכל הקמפיינים הזוכים באתר הקקטוס החדש – לחצו כאן.

מצאו את עצמכם באלבום התמונות מהטקס – לחצו כאן.

תגובות באמצעות facebook

תגובות