קקטוס הזהב TV

קקטוס הזהב TV

קשת 12 ואיגוד הפרסום הישראלי מציגות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי אפקטיביות שנצפו בטלוויזיה. הזוכים נקבעים על פי מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. במדגם משתתפים מאות אנשים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר.

מדד הפרסומות פותח על ידי חברת המחקר שילוב ונועד להעריך את ביצועי הפרסומות ב 3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 9 שאלות שונות): מדד זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד תרומה למותג. ציון המדד המסכם, מוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר. לדוגמא: פרסומת המקבלת את הציון 80, טובה יותר מ 80% מהפרסומות שנבדקו עד כה. בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 630 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%.

כל הזוכים השבועיים במקומות הראשונים

קקטוס הזהב TV – 7/11/19

מה היו הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות השבוע?

במקום הראשון: דלתא, משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי
לכבוש את הפסגה? אפשר בפיג'מה!

===

קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב" פיתחו מדד מקצועי מיוחד [המשך קריאה…]

קקטוס הזהב TV – 31/10/19

הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות שנצפו בטלוויזיה.

קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב" פיתחו מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות [המשך קריאה…]

קביעת גודל פונט
ניגודיות גבוהה