הזוכים במקום הראשון בתחרות ה"יאנג ליונס" 2018 המיועדת לאנשי הפרסום צעירים עד גיל 30:

"ישראליש'ס – עושים סלט", של צוות הקריאיייטיב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר: אור מילשטוק, מתן חלק ואלכסנדרה קולנסקי.

 

הצוות זכה בכרטיסי טיסה, לינה וכרטיסי כניסה בפסטיבל קאן היוקרתי שייערך בצרפת.

 

התחרות נערכת בחסות הבצפר, מיועדת לאנשי קריאייטיב צעירים עד גיל 30 ממשרדי הפרסום החברים באגוד חברות הפרסום. השנה התבקשו המתמודדים להציג קמפיינים בסימן האמנה אשר הושקה בקקטוס הזהב 2017 על ידי נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין: מתן ביטוי וייצוג בפרסום לנשים וגברים ממגזרים, דתות, עדות וקהילות שונים בחברה הישראלית

 

 

העבודה הזוכה "ישראליש'ס – עושים סלט" של צוות הקריאייטיב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר: אור מילשטוק בוגר הבצפר, מתן חלק ואלכסנדרה קולנסקי.

הזוכה ביאנג ליונס 2018

 

בעבודה הוצגה סדרת הסלטים הישראלית של שופרסל כמו מטבוחה, איקרה, גפילטע פיש. לדברי יוצרי העבודה כולם יודעים מה הטעם של ג'חנון למרות שלא כולם תימנים, כולם יודעים מה הטעם של דג מלוח למרות שלא כולם רוסים וכולם יודעים מה הטעם של גפילטע פיש. אולם כולם טועמים ויודעים להכין אוכל בלי קשר לשם המשפחה שלנו ועדיין בפרסומות הסבתא המרוקאית תמיד תכין קוסקוס, על האריזה של החומוס תמיד יהיה שם של ערבי והאשכנזי תמיד יזמין פיצה. בעזרת מוצרי המותג של "שופרסל" המדגישים שמה שבאמת משנה זה מה שבפנים ולא באיזו אריזה זה מגיע, שינו את הסטיגמה והציעו סדרת מוצרים שתעביר לאנשים את המסר החשוב שבפנים כולנו ישראלים ותושיב את כולם מסביב לאותו שולחן עם החומוס של מנגיסטו, המטבוחה של מרינה והגפילטע של סבתא מזל.

הזוכים יקבלו כרטיסי טיסה, לינה וכרטיסי כניסה לפסטיבל קאן ליונס שיערך ב- 18 ביוני עד 22 ביוני בצרפת.

במקום ה-2 זכתה העבודה "ילדי הבמבה החדשים" של טל לשץ, ארט דירקטורית ממקאן ואלי

מקום 2 יאנג ליונס 2018

ובמקום ה- 3 "פאפא עוף" של יובל פרחי בוגר הבצפר ונוי מורנו ממשרד הפרסום מנצ'.

מקום 3 יאנג ליונס 2018

 

את העבודה הזוכה בחרה וועדת השיפוט המורכבת מאנשי הקריאייטיב המובילים של ענף הפרסום:

אמיר גיא (מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד הפרסום), עידן רגב (סמנכ"ל קריאיטיב, באומן בר ריבנאי), יונתן טייטל (מנהל קריאיטיב, אדלר חומסקי), שני גרשי (סמנכ"ל קריאיטיב, מקאן ואלי), דני יעקובוביץ (סמנכ"ל קריאיטיב, גיתם), טל פרלמוטר (סמנכ"ל קריאיטיב, שמעוני פינקלשטיין), אבי הרשקוביץ (לעומק התודעה) סופרוויזר קריאייטיב יגאל בראון (מנכ"ל איגוד הפרסום והבצפר). שופטים נוספים: אילן לזרוביץ'- מנהל מסלול קופירייטינג ומדיה חברתית בבצפר, לימור דרזנר- בעלת משרד יחסי ציבור.

 

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד הפרסום והבצפר: "אנו גאים להוביל תחרות שמקדמת את צעירי הענף להישגיות ומצוינות קריאטיבית אנו מודים לאנשי הקריאייטיב הצעירים, למשרדים, ולשופטים שלקחו חלק בפרויקט. ברכות לאור, מתן ואלכסנדרה על הזכיה".

תגובות באמצעות facebook

תגובות