טקס האפי 2021, נערך בהובלת איגוד הפרסום, איגוד השיווק והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל). באירוע השתתפו מאות אנשים, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד המנכ"לים וסמנכ"לי השיווק של החברות המובילות במשק.

ניכר כי אנשי הפרסום התגעגעו למפגש האנושי פנים אל פנים. בין כוסות היין לאוכל הנהדר התקיימו מפגשי פסגה של בכירי הענף.

בין הענקות הפרסים המרגשות עלו לדבר משפחתו של של חנן גליקמן ז"ל (ממשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS) ולהוקירו. הייתה התרגשות רבה של כל הנוכחים והורגשה אחווה רבה. 

תחרות האפי היא תחרות בינלאומית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם. זו השנה ה- 20 בה מתקיימת התחרות בישראל, כאשר 69 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 20 קטגוריות שונות.

המהלכים דורגו על ידי צוות של כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ ואנשי אקדמיה. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו המנכ"לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס ויו"ר התחרות.

אלו הזוכים לשנת 2021 – 

TERMINAL X קטף את הזהב באפי פלטינום בטקס הענקת פרסי האפי 2021, על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. את המהלך "היכונו להמראה: איך הפכנו את טרמינל X למותג שמאתגר את הטופ של אתרי הסחר העולמי, והנפקנו לפי שווי של 1.3 מיליארד ₪ – תוך פחות מ- 4 שנים!", הוביל משרד הפרסום גיתם BBDO. 

תנובה זכתה בפרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, אותו הוביל משרד הפרסום McCann "ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים: תנובה משיקה את תנובה ALTERNATIVE וצומחת ב-43% בפחות משנה". מהלך זה אף זיכה את תנובה בפרס הזהב בקטגוריית המשקאות.

תנובה אף זכתה בפרס הזהב בקטגוריית מגזרים עם המהלך: "ונעבור לקינוח: איך מצאנו זירה פנויה והצלחנו להביא לצמיחה במכירות של אחד המוצרים הנמכרים ביותר בחברה הערבית" בהובלת McCann ובפרס הזהב בקטגוריית שיווק בעידן משבר, עם המהלך: "כשמזהים בזמן את הצרכים של המשפחות הישראליות מצליחים לתת ערך אמיתי ולהנות מעליה תדמיתית", בהובלת McCann ובלינק.

בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה דלתא עם המהלך "איך העברנו את הפיג'מה לקדמת הבמה והגדרנו מחדש מהי פיג'מה", אותו הוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. 

דלתא אף זכתה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית יופי, אופנה וטיפוח, עם המהלך: "חוזרות לאזור הנוחות: איך דלתא הזמינה את הנשים בישראל להשתחרר מהחזיה הכובלת, להפסיק לעשות ממנה עניין ולחגוג את הנוחות".

למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו בנק מזרחי-טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם המהלך: "המרכיב הסודי: אמון. איך מזרחי טפחות הפך לבנק המועדף בישראל, ומבנק בינוני בגודלו לאחד מה-TOP3". 

בנק מזרחי טפחות אף זכה בפרס נוסף בטקס – פרס הזהב בקטגוריית מהלכי שיווק-Business to business, עם המהלך: "מתאמצים יותר, צומחים יותר: איך מזרחי טפחות הפך מ"לא שחקן בעסקים"  לבנק הצומח ביותר והמומלץ ביותר על ידי עסקים בישראל, דווקא בתקופת הקורונה".

זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב: 

קימברלי קלארק ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית מהלכים המבוססים על דאטה ופרסונליזציה עם המהלך: "אבא, אמא, DATA! "תכנית המגירות": הנשק הסודי של האגיס שמגיע ל-4 מ-5 אמהות טריות בישראל!", וכן זכו בזהב קטגוריית טואלטיקה ופארם עם המהלך: "כוחו של מנהיג: האגיס "מושך למעלה" ובורא סגמנט חדש בקטגוריית החיתולים שהופך למנוע צמיחה של המותג" |

יד שרה ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – עמותות 

עם המהלך: "המהלך שהעניק למדינה אוויר לנשימה: הישראלים תורמים ליד שרה 13 מיליון ₪ למכונות הנשמה" |

פרטנר תקשורת ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית מוצרים דיגיטליים ואוטומציה עם המהלך: "חושבים מחוץ לקופסה (של הממיר): כך יצרנו מוצר טלוויזיה חדש שהישראלים באמת צריכים וגייסנו פי 12 יותר לקוחות מהמתחרה המוביל", וכן זכו בזהב בקטגוריית Media Innovation עם המהלך:

"Stay Home & Stay Relevant: כך פרטנר העבירו מסר אישי ל-M2.5 ישראלים והצליחו לחזק את הנאמנות, מבלי לשלם אגורה" |

 אלטשולר שחם ומשרד הפרסום LEAD Ogilvy זכו בזהב בקטגוריית פיננסים עם המהלך: "ישראל מתעוררת על הפנסיה שלה – איך הצלחנו להעיר את שוק הפנסיה הרדום של ישראל?" | 

אסם-נסטלה ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית מוצרי מזון עם המהלך: "לאכול את הקרקר ולהשאיר אותו שלם – כך יצרה אסם צמיחה דרמטית בקטגוריית הקרקרים שבשליטתה" |

תדיראן ומשרדי הפרסום בורודה קפלן ופרה כחולה זכו בזהב בקטגוריית מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית, עם המהלך: "המהפך של תדיראן: ממותג ישראלי למותג לייף סטייל ששולט במזג האוויר" |

דור אלון ומשרד הפרסום מנצ' זכו בזהב בקטגוריית קמעונאות עם המהלך: "זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה!" |

P&G ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי עם המהלך: "איך רתמנו 87,500 נשים לתרום "צמה של עוצמה" עבור נשים חולות סרטן בישראל?" |

דומינו'ס פיצה ומשרד הפרסום McCann זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי עם המהלך: "דומינו'ס מפרגנת לחבר המעפן שלא זורם על פיצה ומקבלת חזרה 24% זינוק במכירות!" |

 yes ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכו בזהב בקטגוריית תקשורת ומדיה עם המהלך: "כולם ב- yes+ עכשיו – איך יצרנו תפנית אסטרטגית ב- yes והפכנו אותה לשחקן ה- streaming המוביל בישראל" |

יד2 ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG זכו בזהב בקטגוריית נדל"ן ותשתיות עם המהלך: "מהפכת התיק תק של יד2 – איך התחברנו לקהל הצעיר ושברנו את שיאי הטראפיק!" |

 

 

 

 

 

 

 

תגובות באמצעות facebook

תגובות