השנה הוגשו לתחרות האפי 112 עבודות של 61 חברות, ביניהן 4 עמותות, אשר הוגשו באמצעות 18 משרדי פרסום, ויתחרו ב-21 קטגוריות. מדובר במספר עבודות גבוה במיוחד לאור העובדה שהנהלת התחרות נעתרה לבקשת המפרסמים והפרסומאים ואפשרה להם להגיש לתחרות 2021 לא רק מועמדויות המתייחסות לשנה החולפת (2020) אלא גם לשנה שלפניה –  2019.

בין המפרסמים הבולטים ביותר השנה: תנובה, בנק הפועלים, אסם-נסטלה, יד 2, כלל ביטוח, לוריאל, מפעל הפיס, פרטנר וקימברלי קלארק.

הזוכים יוכרזו בטקס חלוקת הפרסים החגיגי שיערך בחודש נובמבר.

תם הליך הגשת העבודות לתחרות האפי 2021 והחל שלב השיפוט בתחרות. התחרות נערכת בישראל זו השנה ה-20 על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי”ל. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת. הזוכים יוכרזו בטקס הגמר אשר יערך בחודש נובמבר.

בקרב משרדי הפרסום, בולטים השנה: McCann Tel Aviv, אדלר חומסקי &ורשבסקי,Grey , גיתם BBDO, ראובני פרידן IPG, מנצ’ ויהושע TBWA.

הקטגוריות הבולטות השנה הן: שיווק בעידן משבר עם 15 עבודות (קטגוריה חדשה בתחרות השנה), מוצרים דיגיטליים ואוטומציה עם 8 עבודות, פיננסים, Media Innovation, מזון ומשקאות עם 6 עבודות כל אחת.

לפרס היוקרתי בקטגוריית ה-Effie Platinum – Sustained success, הבוחנת הישגים שיווקיים ופרסומיים לאורך פרק זמן שבין 3 ל-5 שנים, הוגשו 16 עבודות. פרס זה יישפט במפגש מיוחד של בכירי המנכ”לים במשק, בראשות גיורא בר דעה, מנכ”ל שטראוס ויו”ר התחרות, אשר ישפטו את פרסי הפלטינום. הציון שיעניקו המנכ”לים יהווה 50% מסך הציון הכולל.

כמדי שנה, את הליך השיפוט יוביל סגל המונה כ- 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, ואנשי אקדמיה. לרשימת השופטים הקליקו >>

ההליך יכלול שני שלבים בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, וצפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלך. ככל הנראה גם השנה יישפטו העבודות בשלב השני בפורמט של שיפוט פרונטלי, פורמט שהושק לפני שלוש שנים וזכה למחמאות רבות לתרומתו לתהליך השיפוט. בסוף הסבב הראשון יוחלט על העולים לגמר ומתוך העולים לגמר ייקבעו הזוכים בכל קטגוריה, כמו גם הזוכה הגדול בפרס ה- Grand Effie – מהלך השיווק והפרסום של השנה.

תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, ה- Effie Platinum, הנה תחרות בינלאומית אשר מתנהלת ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם והיא בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בשנה החולפת. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל.

תגובות באמצעות facebook

תגובות