בערב נוצץ במועדון האנגר 11, התקיים טקס הקקטוס 2016, בו חולקו 95 מדליות (12 זהב, 36 כסף ו-47 ארד) ל-14 משרדים, מתוך 106 הגשות (כ-90% מכלל ההגשות).

בנוסף לקטגוריות הוותיקות – מוצרי מזון, משקאות, שירותים פיננסים, מוצרי חשמל, בריאות וטואלטיקה, יופי ואופנה, נדל"ן ותשתיות, נופש ופנאי, תחבורה וקמעונאות – נוספה השנה לראשונה קטגוריה חדשה: תוכן ממותג – פעילות תוכן המקדמת מותג או תיעוד של פעילות המקדמת מותג. הקטגוריה החדשה נוצרה כחלק משיתוף פעולה בין אגוד חברות הפרסום לחברת אאוטבריין. חידוש נוסף השנה הוא פיצול קטגוריית הוידאו ל-2 קטגוריות נפרדות: Film Digital ו -Film TV. יחד עם זאת, התווסף פרס ה-Best In Category שמוענק לעבודה שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בקטגוריה בה התחרתה.

בין המנצחים:

באומן-בר-ריבנאי עם 31 זכיות (מהן 4 זהב, 11 כסף ו-16 ארד) על פי הניקוד המקובל – 3 נקודות לזהב, 2 לכסף ו-1 לארד, מספר הנקודות שצבר המשרד עומד על 50 נקודות. קמפיין "מוק" של סופר פארם קטף 2 קקטוסי זהב, ו"הוודג' ששבר את האינטרנט" ו"דנית באירופה" קטפו קקטוס זהב לכול אחת.

במקום השני – מקאן, עם 4 זהב, 4 כסף ו-6 ארד – סך הכל 26 נקודות. השת"פ בין "איקאה" ל"האח הגדול" קטף את הזהב בקטגוריית Branded Content.

גיתם BBDO שסיימו במקום השלישי, זכו ב-12 מדליות – 11 כסף ו-1 ארד ובסך הכל 23 נקודות, כאשר הקמפיינים השונים של "משיח" עבור סלקום TV הניבו 4 מדליות, כולן כסף.

אדלר חומסקי ורשבסקי זכו ב-2 קקטוסי זהב, 3 כסף ו-9 ארד, 21 נקודות בחישוב הכללי. בזק גרפה 4 מדליות – 2 על טיסת הטאבלט, 1 על טיסת הספר ו-1 על דרך השלום. 2 קקטוסי כסף קיבל קמפיין פיצוץ גשר מעריב לטובת מותג האופנועים "קימקו", שהוביל לרעש גדול ואף לדרישה להסיר את שלט הפרסומת מהגשר.

ראובני פרידן IPG זכו ב-6 קקטוסים – 2 כסף ו-4 ארד, 8 נקודות בסך הכל, בדיוק כמו ענבר מרחב G שקטפו 4 קקטוסים, אבל רשמו הישג מרשים עם 2 קקטוסי זהב על קמפיין להקת הבנים של מותג "רקיט בנקיזר".

משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב סיים עם 2 קקטוסי כסף על קמפיין "משקיעים בך יותר" של הבינלאומי, ועוד קקטוס ארד, סך הכל 3 נקודות.

משרד LEAD קיבל 3 נקודות – מדליית כסף על קמפיין "ביבי-סיטר" המוצלח של הליכוד לקראת בחירות 2015, בהשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

יהושע TBWA עם 2 מדליות ארד, כך גם THE BOX ADV – 2 נקודות לכל אחד.

דרורי ארועטי ברמן, JWT ועיתון הארץ עם קקטוס כסף כל אחד, 'הארץ' על הקמפיין הפרובוקטיבי באמצעות משרד הפרסום מנצ' של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר – עם "מוח" ואיבר נוסף.

y&r ישראל, ברוקנר יער לוי ודחף קיבלו מדליית ארד כל אחד.

להלן רשימת הזוכים המלאה:

 cactus2016_1

תגובות באמצעות facebook

תגובות