הנהלת האיגוד החדשה מתחילה לעבוד. צוות בראשות אדם אבנון יעסוק בהכשרות ושת"פים, צוות אחר יבחן הוצאת מגזין וצוות שלישי ידון בתחרויות
איגוד חברות הפרסום מתחיל לאותת על כיווני הפעולה בקדנציה של אמיר גיא כיושב ראש. על בסיס ההנהלה החדשה והצעירה שנבחרה בבחירות האחרונות, האיגוד מתחיל לתעל את האנרגיות לעשייה שעשויה להיטיב עם עתידו של הענף. במסגרת זו יקים האיגוד צוותי חשיבה לפיתוח פעילויות תחת קטגוריות שונות – כך נודע לאייס.
בין הנושאים השונים להם תוקדש תשומת לב ונמצאים במעלה סדר העדיפויות: פיתוח הכשרות, תחרויות בענף הפרסום והוצאת מגזין שבו תוצג סקירה תקופתית של חדשות הענף.יגאל בר און, מנכ"ל האיגוד: "הנהלת האיגוד החדשה המתאפיינת בנוכחות גדולה של הדור הצעיר בענף הפרסום, מביאה איתה רוח חדשה של עשייה".
הנהלת האיגוד בראשותם של היו"ר הנבחר, אמיר גיא והמנכ"ל יגאל בר און הרכיבה בשיתוף חברי ההנהלה את צוותי חשיבה המדוברים. הצוות הראשון בראשותו של אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל ייקח על עצמו לבדוק את סוגיית פיתוח ההכשרות ושיתופי פעולה בענף.

הצוות השני בראשותם של ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן, און גולדשטיין מנכ"ל לעומק התודעה ואופיר כהן מיוניברסל מקאן, יהיה זה שיבחן אפשרות להשקת מגזין פרסום חדש שישרת את התעשייה.

הצוות השלישי בהובלתם של יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, טל ריבן סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי ונדב פרסמן סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי מונה לעסוק באחת הסוגיות היותר טעונות של הענף: תחרויות הפרסום, קידום הקריאייטיב וחשיבות היצירתיות. לכל אחד מצוותי החשיבה יצטרפו אמיר גיא ויגאל בר און.

תגובות באמצעות facebook

תגובות