איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) על תחילת הגשת העבודות לתחרות האפי לשנת 2022.

כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק והפרסום שלהם ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 22 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום- אשר בוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 – 5 שנים).

 

השנה הכריזה הנהלת התחרות על קטגוריה חדשה: מיתוג מעסיק, אליה ניתן להגיש מהלכים שנעשו ליצירת תדמית חיובית של המעסיק על בסיס הערכים והייחודיות של הארגון, על מנת שייתפס כאטרקטיבי בעיני העובדים הקיימים והמועמדים הפוטנציאליים.

לאור משבר הקורונה שפקד את העולם, הנהלת התחרות מאשרת כי גם השנה כמו בשנה החולפת יוצעו מחירים מוזלים להשתתפות בתחרות האפי במטרה להקל על הארגונים המתמודדים בהגשת העבודות.

מר גיורא בר דעה, נשיא ומנכ"ל שטראוס ימשיך לכהן כיו"ר התחרות.

בראש הוועדה עומד אילן סיגל מנכל גולן טלקום, ומשתתפים בה גם, אסף אביב, משנה למנכ"ל We Mobile, ישי מנדיל, סמנכ"ל שיווק אלטשולר שחם , בשמת שדה, מנהלת פעילות טבעול ויגאל בראון, מנכ"ל איגוד הפרסום.

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב-1 באוגוסט, כאשר מיד לאחריו יחל תהליך השיפוט המורכב משני סבבים:

• בסבב הראשון יבחנו העבודות על ידי נבחרת של כ- 60 שופטים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה אשר ינקדו את העבודות לפי קריטריונים שנקבעו על ידי הנהלת התחרות הבינלאומית.

• בסבב השני, אשר יחול בחודש נובמבר, יערך שלב השיפוט הפרונטלי שבו יפגשו השופטים וידונו בעבודות שעלו לגמר.

• כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד בהשתתפות מנכ"לים מהבכירים במשק, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית הפלטינום היוקרתית Effie Platinum – Sustained Success – .

הנהלת התחרות הודיעה כי תיתן דגש מיוחד על דיוק, אמינות וחדות הנתונים וכי תבוצע הקפדה יתרה על הנתונים לפי התקנון הבינלאומי.

טקס הכרזת הזוכים בתחרות האפי עתיד להתקיים בחודש נובמבר 2022.

ה- Effie Awards תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, הנה תחרות בינלאומית הנערכת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם אשר עיקרה הוא זיהוי, בחינה ודירוג של המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. התחרות נחשבת ליוקרתית בקרב העוסקים בעשייה השיווקית – פרסומית.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר האפי :  http://www.effie.org.il/

יגאל בראון – מנכל איגוד הפרסום. צילום: נטי לוי

יגאל בראון מנכל איגוד הפרסום. צילום: נטי לוי

תגובות באמצעות facebook

תגובות