לשלב הגמר בתחרות האפי 2019 הגיעו 68 מהלכים אשר יתחרו ב-18 קטגוריות.

בין החברות הבולטות בגמר: איקאה, YES, P&G, בנק הפועלים, טפרברג, יוניליוור, מפעל הפיס, תנובה, בזק בינלאומי ועוד.

הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס הענקת הפרסים ב- 09 ליולי

הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2019, במהלכו בחנו צוות שופטים את המהלכים שהגישו החברות הגדולות במשק והוכרזו העולים לגמר על ידי איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמי”ל. לתחרות הוגשו השנה 103 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 12 משרדי פרסום. משרדי הפרסום שניגשו השנה לתחרות: קבוצת מקאן, אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, , גיתם BBDO, No No No No No Yes, ראובני פרידן IPG, יהושע TBWA, גיתם BBDO, מימד, מנצ’, C, ברוקנר יער לוי, Lead Ogilvy, גליקמן שמיר סמסונוב Publicis.

בשלב א’ השופטים התבקשו לשפוט את המהלכים לאחר קריאת עבודה מפורטת הכוללת הצגת נתונים, מטרות, דרכי פעולה וכמובן תוצאות המהלך. כמו כן, לצד העבודה הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המהלך. מבין 103 המהלכים שהוגשו השנה, נבחרו לשלב הגמר 68 עבודות , אשר יתחרו ב-18 קטגוריות, בהן הקטגוריה היוקרתית “Effie Platinum – Sustained Success”.

גם השנה יערך השיפוט בשלב ב’ במפגשי שיפוט פרונטליים, ב- 26/06/2019. במסגרת השיפוט, יפגשו השופטים ויקיימו דיונים סביב העבודות ובסופן כל שופט ינקד את העבודות באופן אישי. יום קודם לכן, ב-25 ליוני, נבחרת מנכ”לים של החברות המובילות במשק בראשותו של יונה פוגל, מנכ”ל פז ויו”ר התחרות, תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב- “Effie Platinum – Sustained Success”. הציון שלהם יהווה 50% מסך הציון הכולל.

התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-19 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי”ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות, יתקיים ב- 9 ליולי באולם האירועים “שבע” . האפי הוא פרס בינ”ל יוקרתי, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר בעולם ובמשק הישראלי. התחרות נערכת ביותר מ-40 מדינות.

 

תגובות באמצעות facebook

תגובות