תחרות ה-Young Lions מתקיימת כל שנה במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן. צוותי קריאייטיב צעירים (עד גיל 30), נשלחים מכל העולם ומקבלים בריף לפיצוח ב-24 שעות. הצוות הישראלי נשלח ע"י אגוד חברות הפרסום והבצפר, לאחר תחרות קריאייטיב המתקיימת במסגרת פרויקט "דג הזהב".

התחרות הינה פרי של שיתוף פעולה בין איגוד חברות הפרסום ורשת שוקן אשר חתמו על הסכם ייצוג משותף לפסטיבל קאן. המהלך נועד בכדי לחזק את הקשרים של הענף עם הפסטיבל, להגדיל הדרגתית את מספר השופטים הישראלים בפסטיבל, לאפשר קיום אירועים משותפים, הכשרות מקצועיות וחיזוק הקשר עם הנהלת הפסטיבל. התחרות מקדמת ושמה דגש על קריאייטיב ומצוינות בענף הפרסום ויוצרת מעורבות ישראלית בעולם הקריאטיב הבינלאומי.