הנהלת פסטיבל הפרסום בקאן – Cannes Lions , החליטה לבחור את איגוד הפרסום הישראלי והבצפר של חברות הפרסום להיות נציגיו הרשמיים בישראל.

כנציגיו הרשמיים של הפסטיבל בישראל, יהיו איגוד הפרסום והבצפר אחראים על הקשר עם Cannes Lions בתחומים הבאים:

  • תמיכה וסיוע בהגשת עבודות לתחרות
  • מינוי השופטים הישראלים לתחרות הבינלאומית
  • עריכה וניהול השלב הראשון בתחרות Young Lions בישראל ובחירת הצעירים המצטיינים שייצגו את ישראל בתחרות העולמית.
  • שיתוף פעולה אקדמי עם בית הספר לקראיטיב של Cannes Lions.
  • הנגשת מאגר כל העבודות והזוכים של קאן – THE WORKS, לשימוש משרדי הפרסום החברים באיגוד.

לדברי יגאל בראון מנכ”ל איגוד הפרסום והבצפר: “לאחר שהנהלת התחרות קיימה איתנו דיאלוג ומו”מ ארוך, אני שמח על החלטתם לבחור באיגוד הפרסום והבצפר, כנציגים הרשמיים של Cannes Lions בישראל. עבורנו זו השגת יעד נוסף בדרך לקידום המצוינות הקראיטיבית של תעשיית הפרסום בישראל. באמצעות הכלים שנקבל מקאן, אנו נפעל להרחיב את המקום שתופסים הקראיטיב והחדשנות בשיח המקצועי. החל מהכשרת הדור הצעיר, ועד להוקרה ולחשיבות שתינתן למקצוענות קראיטיבית בתעשיית הפרסום ובקרב לקוחותיה. שיתוף הפעולה עם הבצפר יקדם אותנו בחשיפה של הדור הצעיר לחומרים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעולם, ע”י ייצוג ישראל בתחרות Young Lions – בחירת המצטיינים ושליחתם לתחרות בקאן, ובהעמקת שיתוף הפעולה עם האקדמיה לקראיטיב של קאן. כאיגוד הפרסום הישראלי, נפעל להרחבת החשיפה של משרדי הפרסום חברי האיגוד, לחומרים מקצועיים באמצעות ניצול המשאבים של התחרות – כגון הרצאות ומפגשים עם בכירי תעשיית הפרסום העולמית, המשך בהרחבת הייצוג של ישראל בתחרות, ובהעמקת יחסי הגומלין המקצועיים בין תחרות הקקטוס הישראלית לתחרות קאן הבינלאומית”.

 

תגובות באמצעות facebook

תגובות