החברה המשווקת: סופר-פארם
שם המוצר/מותג: לייפ סכיני גילוח
כותרת המהלך הפרסומי: הפנים החדשות של מוּק
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי

איך מפרסמים סכין גילוח ויוצרים באזז בכל העולם? מתגלחים!
באומן-בר-ריבנאי מצליחים לייצר מעל 7 מיליון צפיות ביו-טיוב, בקמפיין אמוציונלי לסכין הגילוח M6 של המותג לייף (סופר-פארם). אל מול השליטה הבלתי מעורערת של המותג העולמי ג’ילט בשוק סכיני הגילוח, נדרש פיתרון קריאייטיבי חכם, שיצליח ליצור בידול אמיתי בהחדרת הסכין החדש M6. באומן-בר-ריבנאי יצרו קמפיין מרגש שמצליח לגעת בקהל היעד באופן חוצה גבולות ומייצר באזז בין-לאומי מבלי להיגרר לתקציבי ענק.
כל הכבוד!

תגובות באמצעות facebook

תגובות