החברה המשווקת: לאישה
שם המוצר/מותג: מלכות היופי 2015
כותרת המהלך הפרסומי: לראשונה בעולם תחרות מלכת היופי בדיגיטל
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב

קמפיין החודש של יולי הוא מהלך הדיגיטל של תחרות מלכת היופי.
משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ומגזין “לאשה”, לקחו מותג ותיק ושמרני והפכו אותו לצעיר, נגיש וסקסי. בזמן הקמפיין הושק אתר אינטרנט משויף, אשר ליווה את כל שלבי התחרות והתעדכן בהתאם. במקום טקסטים שבלונים על המתמודדות הופצו סרטוני וידאו ויראלים, הגולשים הוזמנו להשתתף ולהצביע, וכל המהלך קיבל שטח נדל”ן רחב ב- ynet. האתר הנגיש את התחרות לקהלים חדשים, גרר כמות אדירה של צפיות וחיפושים ואף נשאר כמזכרת לתחרות, עד השנה הבאה…
כל הכבוד!

תגובות באמצעות facebook

תגובות