החברה המשווקת: ברגר קינג
שם המוצר/מותג: ברגר קינג
כותרת המהלך הפרסומי: ברגר קינג מחפשת מלך
משרד פרסום: מקאן תל אביב

איך מגייסים לטובתכם את אושיות המדיה החברתית ועוקביהם? נותנים להם את הכבוד הראוי – כבוד של מלך. מקאן תל אביב במהלך חברתי מבריק, שסחף את הרשת עם מיליוני צפיות ודיבור שנמשך קרוב לחודשיים. תחילה בשלב התחרות, בו משפיעני פייסבוק גייסו את האגו ואת עוקביהם להצבעה. ובשלב השני לאחר שהוכתר המלך הבלתי מעורער, אלכס שולץ (בוגר הבצפר), בו הופצו עשרות סרטונים שהובילו לאינספור תגובות ושיתופים. כל הכבוד, ככה עושים תוכן שיווקי במדיה החברתי. מאחלים לכם אריה.

איך מפרסמים סכין גילוח ויוצרים באזז בכל העולם? מתגלחים!
באומן-בר-ריבנאי מצליחים לייצר מעל 7 מיליון צפיות ביו-טיוב, בקמפיין אמוציונלי לסכין הגילוח M6 של המותג לייף (סופר-פארם). אל מול השליטה הבלתי מעורערת של המותג העולמי ג’ילט בשוק סכיני הגילוח, נדרש פיתרון קריאייטיבי חכם, שיצליח ליצור בידול אמיתי בהחדרת הסכין החדש M6. באומן-בר-ריבנאי יצרו קמפיין מרגש שמצליח לגעת בקהל היעד באופן חוצה גבולות ומייצר באזז בין-לאומי מבלי להיגרר לתקציבי ענק.
כל הכבוד!

תגובות באמצעות facebook

תגובות