תחרות הפרסום האפקטיבי – אפי 2018, יוצאת לדרך.

כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק והפרסום שלהם ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 18 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום- אשר בוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 – 5 שנים).

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב- 25 באפריל, כאשר מיד לאחריו יחל תהליך השיפוט המורכב משני סבבים:

בסבב הראשון יבחנו העבודות ע"י נבחרת של כ- 60 שופטים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה אשר ינקדו את העבודות לפי קריטריונים שנקבעו ע"י הנהלת התחרות הבינלאומית.

בסבב השני, אשר יחול בחודש יוני, יערך שלב השיפוט הפרונטלי שבו יפגשו השופטים וידונו בעבודות שעלו לגמר.

 

כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר תחרות האפי, ובהשתתפות מנכ"לים מהבכירים במשק, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית הפלטינום היוקרתית, או בשמה החדש: Effie Platinum – Sustained Success.  (בעקבות החלטת הנהלת התחרות העולמית קטגוריית הפלטינום היוקרתית תשנה את שמה ותיקרא Effie Platinum – Sustained Success)

 

טקס הכרזת הזוכים בתחרות האפי עתיד להתקיים בחודש יולי.

ה- Effie Awards תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, הינה תחרות בינלאומית הנערכת בכ- 40 מדינות ברחבי העולם אשר עיקרה הוא זיהוי, בחינה ודירוג של המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. התחרות נחשבת ליוקרתית בקרב העוסקים בעשייה השיווקית – פרסומית.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר האפי :  http://www.effie.org.il/

או צרו קשר עם שרון משה, בטלפון 03-6711921
או במייל sharon@effie.org.il

 

 

 

תגובות באמצעות facebook

תגובות