הנהלת תחרות האפי הכריזה על העולים לגמר
הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2021, במהלכו בחן צוות שופטים את המהלכים שהגישו החברות הגדולות במשק והוכרזו העולים לגמר על ידי הנהלת תחרות האפי – איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק, והמי”ל. לשלב הגמר עלו 69 מהלכים, אשר יתחרו ב-20 קטגוריות. בין החברות הבולטות בגמר: תנובה, בנק הפועלים, אסם-נסטלה, כלל ביטוח, שירותי בריאות כללית, לוריאל, פרטנר וקימברלי קלארק. הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס הענקת הפרסים ב-23 בנובמבר.
השנה הוגשו לתחרות 112 מהלכים של החברות הגדולות במשק, באמצעות 16 משרדי פרסום. משרדי הפרסום שניגשו לתחרות היו: Aviv Tel McCann, אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, גיתם BBDO, ראובני פרידן IPG, יהושע TBWA, מנצ’, טינק, ברוקנר יער לוי, Ogilvy Lead, גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, בורודה קפלן, NEW ,BRAVE, פרה כחולה, באומן בר רבנאי, בלינק.
בשלב א’ השופטים התבקשו לשפוט את המהלכים לאחר קריאת עבודה מפורטת, הכוללת הצגת נתונים, מטרות, דרכי פעולה וכמובן תוצאות המהלך. כמו כן, לצד העבודה הגישו החברות מצגת ובה כל האלמנטים הקריאטיביים אשר ליוו את המהלך.
כאמור, מבין 112 המהלכים שהוגשו השנה, נבחרו לשלב הגמר 69 עבודות, אשר יתחרו ב- 20 קטגוריות, בהן “Effie Platinum – Sustained Success” היוקרתית.
גם השנה יערך השיפוט בשלב ב’ במפגשי שיפוט ייעודיים, שיתקיימו בשלושה בנובמבר. במסגרת השיפוט, יפגשו השופטים ויקיימו דיונים סביב העבודות ובסופן כל שופט ינקד את העבודות באופן אישי.
ב-7 בנובמבר, נבחרת מנכ”לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של גיורא בר דעה, נשיא ומנכ”ל שטראוס ויו”ר התחרות, תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר בקטגוריית Effie Platinum – Sustained Success. הציונים שיעניקו יהוו 50 אחוזים מסך הציון הכולל.