המלחמה על התודעה נמשכת:
הקמפיינים של משרדי הפרסום בימי חרבות ברזל
הכנסו, צפו, ושתפו את המיצג הדיגיטלי של הקמפיינים של משרדי הפרסום בימי חרבות ברזל. זהו מיזם של איגוד הפרסום המציג את הקמפיינים של תעשיית הפרסום שנעשו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל.
החל ביום בו פרצה מלחמת חרבות ברזל 7.10.23 התגייסו כוחות רבים וטובים במדינת ישראל למאמץ המלחמתי. רבים עשו זאת בהתנדבות מתוך דאגה לעתידה של מדינת ישראל. כמוהם גם משרדי הפרסום, אשר התגייסו בהתנדבות לפעולות הסברה ושינוי תודעה בישראל ובעולם, להשגת לגיטמציה בינלאומית למלחמה בחמאס, למען שחרור החטופים בעזה, ולחיזוק חוסנה הפנימי של מדינת ישראל.
איגוד הפרסום, יזם הקמת מיצג דיגי
טלי, שיתן במה למהלכי משרדי הפרסום, ויהווה השראה לפעילות התנדבותית למען מדינת ישראל.
האתר היעודי, מציג את הקמפיינים שיזמו משרדי הפרסום בתקופת המלחמה, אשר עשו זאת מיוזמתם הפרטית ללא מימון חיצוני ובכוחותיהם המקצועיים בלבד. משרדי הפרסום כתבו את הבריף ויצרו את הקראיטיב מתוך הבנתם את המפה הגלובלית, והמצוקות אליהן נכנסו מדינת ישראל ותושביה. בין משרדי הפרסום שלקחו חלק במאמץ המלחמתי ניתן למנות את המשרדים: ראובני פרידן – ארלו דיגיטל, מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי Publicis, קבוצת גיתם BBDO בשיתוף Peach, גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, אדיקט ישראל
גיל סמסונוב יו"ר איגוד הפרסום אמר כי "בתוך כל המלחמה ושיברון הלב, גילו משרדי וציוותי הפרסום אכפתיות, התגייסות והתנדבות למען המדינה שלנו. זו הדרך שלנו להצדיע לכל לוחמי ההסברה שהביאו את הקריאייטיביות שלהם למען ישראל".