הבצפר של חברות הפרסום, ואיגוד הפרסום, שמחים גם השנה לפתוח את תחרות ה-Young lions, לעידוד המצוינות הקריאייטיבית של הדור הצעיר של תעשיית הפרסום. התחרות נערכת בשיתוף רשת שוקן ודג הזהב, ופתוחה לאנשי קריאייטיב צעירים עד גיל 30 בלבד, ואשר עובדים במשרדי פרסום החברים באיגוד הפרסום.

 

השנה בחרנו להקדיש את בריף התחרות, לנושא הקרוב לליבנו ומסמן מבחינתנו אייקון חשוב בעתיד החברה הישראלית- אמנת ייצוג המגוון הישראלי בפרסום. כחלק מהעבודה שלנו כפרסומאים, אנחנו עושים שימוש בתפיסות קיימות ובייצוג נתפס של מגזרים שונים (כדי להיות רלוונטיים, כדי להצחיק כדי לייצר אמינות ועוד). אבל בזמן שהעולם משתנה, אנחנו ממשיכים להשתמש באותם מאפיינים סטריאוטיפים ולמעשה מקבעים ייצוגים שדינם לחלוף מן העולם. מתוך ההבנה כי עולם הפרסום אינו רק משקף מציאות- הוא גם מעצב אותה, יש לנו את הכוח לקדם את השוויון בישראל, לעודד שיח ציבורי סובלני ומכבד, ולטפח את המגוון האנושי הקיים בחברה הישראלית (נשים וגברים ממגזרים, דתות, עדות וקהילות שונים בחברה הישראלית).

 

המשימה:

להעלות רעיון יצירתי, שיביע את השינוי התפיסתי שאנו מבקשים ליצור בתעשיית הפרסום. רעיון קריאייטיבי שידגים איך בשבירת מוסכמות וסטריאוטיפים, ניתן להעביר מסר מנצח.

 

הורידו את הבריף המלא מכאן

 

את העבודות יש להגיש עד התאריך 10.12.17 לכתובת המייל – daghazahav2018@gmail.com

לשאלות נוספות – e-good@habetzefer.co.il

 

תגובות באמצעות facebook

תגובות