במסגרת כנסי ADmorning של אגוד הפרסום, הגיע להרצאה חד פעמית בישראל – טים קלי, המנטור של עשירים ומפורסמים כמו ביל גייטס, שרי אריסון ורשת סטארבקס. טים שיתף את צמרת עולם הפרסום והשיווק הישראלי, בטקטיקות עסקיות מתקדמות והסביר לאורחי הכנס איך מה שעבד ל-IBM יעבוד גם להם.
למשל ההנחה כי בחברה מסחרית שורת הרווח משקפת את ההצלחה, לטענת קלי, זו לאו דווקא הצלחה אמיתית. "חברות כיום מוצאות מדדים נוספים למדידת הצלחה:" שיפור חייהם של העובדים, רמת שביעות הרצון של העובדים, תרומה לסביבה, עשיית העולם מקום טוב יותר, עזרה בפתרון בעיות חברתיות ועוד. מחקרים מראים שתרומת המותג לחברה ולסביבה, מובילה להשפעה חיובית על שביעות רצון העובדים, נאמנות הלקוחות ואף על נכונותם לשלם מחיר גבוה. "להיות חברה שפועלת בייעוד האמיתי שלה הפך למתכון מוכח ליצירת רווחים. זה win win לכל הצדדים".
הכנס התקיים המרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך ונכחו בו כ-100 אנשי פרסום ושיווק מהמובילים בישראל. לקבלת עדכונים על כנסים ומפגשים נוספים, הצטרפו לרשימת התפוצה של אגוד חברות הפרסום.