SAVE THE DATE | 17.7.2018 | 09:00-16:30
האקתון ענף הפרסום יוצא לדרך.

הנושא: פרסום. המקצוע הכי קריאייטיבי.

ענף הפרסום בשיתוף פעולה יוצא דופן לגיוס ואיתור כח אדם קריאטיבי. בכינוס שנערך במשרדי האיגוד, הוזמנו סמנכ"לי קריאייטיב ואסטרטגיה ממשרדי פרסום מובילים בענף- באומן , גיתם, פובליסיס, גליקמן-שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ועוד, על מנת לייצר מתווה פעולה ופתרונות להרחבת מעגל הטאלנטים המגיעים לעולם הפרסום וזאת לאור התרחבות המושג פרסום לפלטפורמות רבות.
אם בעבר קמפיין פרסומי התבסס על מספר מדיות מצומצם וניתן היה ליצור אותו באמצעות מספר קטן של טאלנטים, היום, בעולם של ריבוי פלטפורמות נידרשים הרבה יותר סוגי התמחויות וכישורים יחודיים.

לדבריו של יו"ר איגוד הפרסום , אמיר גיא:
ענף הפרסום מתפתח בשנים האחרונות בכיוונים חדשניים ומרתקים והביקוש לאנשים יצירתיים עולה בהתאם. הרשת והפלטפורמות הדיגיטליות מלאים באנשים אשר, מחד גיסא, יוצרים תכנים מעניינים וקריאייטיביים אך מאידך גיסא רובם אינם יודעים איך להתפרנס מהיצירה הזו ו/או איך להגיע למותגים שעשויים להפיק תועלת מיצירתיות זאת. משרדי הפרסום הם המקום הטוב ביותר לאנשים יצירתיים ללמוד את המקצוע של קריאייטיביות בשירות מותגים והמקום הטוב ביותר להפוך את הקריאייטיביות לכח מניע, משפיע וגם למקור תגמול והכנסה משמעותיים. את המסר הזה אנחנו רוצים להעביר לדורות החדשים של אנשים יצירתיים.

אנשי קריאייטיב ואסטרטגיה, ממשרדים החברים באיגוד חברות הפרסום הישראלי, מוזמנים לקחת חלק בפעילות.

להרשמה להאקתון, לחצו כאן

הזמנה להאקתון ענף הפרסום

תגובות באמצעות facebook

תגובות