מה היו הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות השבוע?

גם השבוע, הפרסומת של דלתא “אפשר בפיג’מה” קטפה את המקום הראשון במדד הפרסומות המצליחות והאפקטיביות, של איגוד חברות הפרסום בישראל, בשיתוף קשת 12 וחברת המחקר “שילוב”!

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי

===

קשת 12, יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר “שילוב” פיתחו מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. במדגם משתתפים מאות אנשים, שמחלקים ציונים לפרסומות על פי אותם קריטריונים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר.

ואלה שלושת המקומות הראשונים שזכו השבוע>>
https://www.mako.co.il/good-evening-with-guy-pines-all-the-articles

תגובות באמצעות facebook

תגובות