מה היו הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות השבוע?

שבוע שני ברצף במקום הראשון: מינוי פיס, משרד הפרסום GITAM BBDO אם אין טריקולד – תאכלו דוקולד

במקום השני – נועה קירל ורוברטו מגדילים את היקף החשיפה וההנאה מהפרסומת.

במקום השלישי – איקאה נכנסת למצעד השבוע עם המזרנים.

===

קשת 12 , יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר “שילוב” פיתחו מדד מקצועי מיוחד שמדרג את ביצועי הפרסומות לפי זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג.

במדגם משתתפים מאות אנשים, שמחלקים ציונים לפרסומות על פי אותם קריטריונים ופעם בשבוע יחשפו השלושה שהגיעו למקומות הגבוהים ביותר

כל הפרטים כאן>> http://bit.ly/2s3642v

תגובות באמצעות facebook

תגובות