גולדן דראם: 8 זכיות למקאן ת"א ו-3 לגיתם BBDO ושורטליסטית אחת של הבצפר.
THISABLES של מקאן ועמותת TOM קיבל 2 פרסי גראנד פרי. גיתם זכה עבור מהלך "ההצבעה העיוורת" וגולדי דונסקיה, סטודנטית לארט דיירקשן של הבצפר- זכתה בשורטליסט.
תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם (Golden Drum) שנערכה במהלך חול המועד סוכות נחתמה עם 12 זכיות ישראליות (מארד ומעלה) שהתחלקו בין 2 משרדים ישראלים בלבד: 8 למקאן תל אביב עם מהלך IKEA THISABLES וגיתם BBDO עם 3. עוד השתתפו בתחרות לעומק התודעה, M&C Saatchi, מנצ' וברוקנר יער לוי.
בנוסף למשרדי הפרסום התמודד השנה בתחרות גם הבצפר במסגרת הבריף הבינלאומי של התחרות שנועד לפרסומאים צעירים – YDC. העבודה של הסטודנטית גולדי דונסקיה מקורס ארטדיירקשן זכתה בשורטליסט. הנה היא לפניכם:
המהלך של רשת הריהוט הבינלאומית להנגשת מוצרים זכה בפרס "הטוב בקטגוריה" בקטגוריית עמותות, ב-2 גראנד פרי בקטגוריות עיצוב מוצר וחדשנות, 3 זהב באינטגרייטד, דיירקט ו-Functional Efficiency ובכסף בקטגוריית פתרונות דיגיטליים וכלים אינטראקטיביים. כמו כן קיבל המשרד תואר פיינליסט בקטגוריית אקטיביישן. הישג משמעותי נוסף שרשמה הסוכנות התל אביבית של מקאן הוא הזכייה במקום השני באירופה בתואר סוכנות השנה.
משרד הפרסום גיתם BBDO וזרוע הייעוץ האסטרטגי BBDO IM שזכה בפיינליסטים בקאן עבור מהלך "ההצבעה העיוורת" לחברת ORCAM זכה ב-2 פרסי זהב בקטגורית Engagement, ובקטגוריית Social good, וכסף בקטגוריית Functional Efficiency. במסגרת המהלך הונגשו הבחירות בישראל לעיוורים, לקויי ראייה ולמתקשים בקריאה שהצביעו לראשונה בעולם באופן עצמאי וללא עזרת מלווה.