תחרות פרסומות הנערכת אחת לחודש על-ידי איגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי. מטרת תחרות "קמפיין החודש" היא לבחור בכל חודש מהלך פרסומי או קמפיין שבלט במיוחד. הקמפיין נבחר מבין עלו שעלו באותו חודש לאוויר, וצוות השיפוט מורכב מ-10 פרסומאים בדרג מנכ"ל או סמנכ"ל משרד פרסום החברים באיגוד הפרסום ו-10 סמנכ"לי שיווק חברי איגוד השיווק.
מתודולוגיה
מטרת תחרות "קמפיין החודש" היא לבחור בכל חודש מהלך פרסומי או קמפיין שבלט במיוחד. הקמפיין נבחר מבין הקמפיינים שעלו לאוויר באותו חודש, וצוות השיפוט מורכב מ-10 פרסומאים בדרג מנכ"ל או סמנכ"ל החברים באיגוד הפרסום ומ-10 סמנכ"לי שיווק חברי איגוד השיווק.
הציונים שוקללו לפי 50% לפרסומאים ו-50% לאנשי השיווק. שופטים לא שופטים עבודות של החברה שבה הם עובדים, ולא של הקמפיינים החברים באותה קטגוריית מוצר שלהם.
הציון לכל עבודה הוא בין הסקאלה 1-10, ומורכב מ-3 פרמטרים: רעיון (40%) – האם יש בעבודה רעיון חדשני, אחר, פורץ דרך, מעורר מחשבה ובולט בקטגוריה; ביצוע (30%) – האם יש בתוצאה הסופית משהו יוצא דופן וחדשני; ואימפקט (30%) – עד כמה הקריאייטיב תורם לתוצאה השיווקית ולחיזוק המותג.
כל הזוכים בתחרות קמפיין החודש
קמפיין החודש – מרץ 2016 : אדלר חומסקי&ורשבסקי – מועדון
החברה המשווקת: יפאורה תבורי – שוופס
שם המוצר/מותג: שוופס
כותרת המהלך הפרסומי: מועדון
משרד פרסום: אדלר חומסקי&ורשבסקי
אדלר חומסקי מקדשים בהומור נפלא את הרגע בו הפכנו מצעירים רעים למבוגרים אחראים, מבליינים למאכילי יונים, מחסרי מעצורים לחסרי שליטה בסוגרים… אחד [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – פברואר 2016 : מקאן תל אביב – ברגר קינג מחפשת מלך
החברה המשווקת: ברגר קינג
שם המוצר/מותג: ברגר קינג
כותרת המהלך הפרסומי: ברגר קינג מחפשת מלך
משרד פרסום: מקאן תל אביב
איך מגייסים לטובתכם את אושיות המדיה החברתית ועוקביהם? נותנים להם את הכבוד הראוי – כבוד של מלך. מקאן תל [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – ינואר 2016 : יהושע TBWA – רגע אחרי שלא נהיה כאן
החברה המשווקת: תאגיד המיחזור אל"ה
שם המוצר/מותג: תאגיד המיחזור אל"ה
כותרת המהלך הפרסומי: רגע אחרי שלא נהיה כאן
משרד פרסום: יהושע TBWA
שמתם לב שכולם מתים לאחרונה? ביהושע TBWA שמו, את האצבע, על התובנה המדויקת הזאת ורתמו אותה לטובת [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – ספטמבר 2015 : אדלר חומסקי&ורשבסקי – פיצוץ גשר מעריב בחסות קימקו
החברה המשווקת: עופר אבניר
שם המוצר/מותג: קימקו
כותרת המהלך הפרסומי: פיצוץ גשר מעריב בחסות קימקו
משרד פרסום: אדלר חומסקי&ורשבסקי
אדלר חומסקי&ורשבסקי וקימקו לוקחים בעלות על גשר מעריב וזוכים לפיצוץ של חשיפה בחינם. מהלך מתוזמן היטב, ממוקם בקפידה, פשוט, זול [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – אוגוסט 2015 : באומן בר ריבנאי – מוק
החברה המשווקת: סופר-פארם
שם המוצר/מותג: לייפ סכיני גילוח
כותרת המהלך הפרסומי: הפנים החדשות של מוּק
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
איך מפרסמים סכין גילוח ויוצרים באזז בכל העולם? מתגלחים!
באומן-בר-ריבנאי מצליחים לייצר מעל 7 מיליון צפיות ביו-טיוב, בקמפיין אמוציונלי לסכין [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – יולי 2015 : גליקמן שמיר סמסונוב – לראשונה בעולם תחרות מלכת היופי בדיגיטל
החברה המשווקת: לאישה
שם המוצר/מותג: מלכות היופי 2015
כותרת המהלך הפרסומי: לראשונה בעולם תחרות מלכת היופי בדיגיטל
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב
קמפיין החודש של יולי הוא מהלך הדיגיטל של תחרות מלכת היופי.
משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ומגזין "לאשה", לקחו מותג [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – יוני 2015 : מקאן תל אביב – וואן קליק פיצה
החברה המשווקת: דומינוס
שם המוצר/מותג: דומינו'ס פיצה
כותרת המהלך הפרסומי: וואן קליק פיצה
משרד פרסום: מקאן תל אביב
לאן נעלמו 50 שליחי דומינו'ס פיצה, ביום רביעי מוקדם בבוקר? הם חיכו מתחת למרפסת של מאור כהן, בצילומי הפרסומת של מקאן [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – מאי 2015 : ענבר מרחב – נורופן – להקת בנים
החברה המשווקת: רקיט בנקיזר
שם המוצר/מותג: נורופן לשיכוך כאבי מחזור
כותרת המהלך הפרסומי: נורופן – "להקת בנים"
משרד פרסום: ענבר מרחב
"רצינו פרסומת שתביא צפיות, אז חשבנו מה נערות אוהבות, מישהו זרק- להקת בנים! עכשיו כולם ביחד על ע-נ-נים… [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – אפריל 2015 : גיתם BBDO – Basically we're all the same
החברה המשווקת: פוקס
שם המוצר/מותג: פוקס
כותרת המהלך הפרסומי: Basically we're all the same. Fox, basic is beautiful
משרד פרסום: גיתם BBDO
מבין אבק הגזענות ופיח הריב, מזכירים לנו גיתם BBDO ופוקס, כי מתחת לבגדים- כולנו בעצם שווים. פרסומת [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – פברואר 2015 : גיתם BBDO – סלקום TV – ללא הגבלת VOD
החברה המשווקת: סלקום
שם המוצר/מותג: סלקום TV
כותרת המהלך הפרסומי: סלקום TV – ללא הגבלת VOD
משרד פרסום: גיתם BBDO
התוכן הוא המשיח,
בסדרת הסרטונים שהפיקו גיתם BBDO עבור סלקום TV. פרסומת שהיא בעצמה מיני סדרת אינטרנט, בכיכובו של משיח [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – ינואר 2015 : ראובני פרידן IPG – קליק label- שוקולד בטעמים למבוגרים
החברה המשווקת: יוניליבר
שם המוצר/מותג: קליק
כותרת המהלך הפרסומי: קליק label- השקת סדרת שוקולד חדשה בטעמים למבוגרים
משרד פרסום: ראובני פרידן IPG
הומור, הומור ועוד פעם הומור, הוא המפתח לפתרון בעיות שיווקיות רבות. ראובני-פרידן ויוניליוור, מגישים לנו פרסומת אלגנטית [המשך קריאה…]
קמפיין החודש – מרץ 2015 : מקאן תל אביב – אבן קיסר
החברה המשווקת: אבן קיסר
שם המוצר/מותג: קולקציית דגמי 2015 של אבן קיסר
כותרת המהלך הפרסומי: אבן קיסר
משרד פרסום: מקאן תל אביב
החברה המשווקת: רקיט בנקיזר
שם המוצר/מותג: נורופן לשיכוך כאבי מחזור
כותרת המהלך הפרסומי: נורופן – "להקת בנים"
משרד פרסום: ענבר מרחב