כתבות

שוק הפרסום מחפש כיוון: עמלות המדיה כבר לא מייצרות מזומנים

העוגה המתכווצת של ענף הפרסום, שגרמה למצוקה במשרדי הפרסום, הביאה לראשונה לקיום יום עיון שבו עלתה אפשרות לשינוי בענף: לא עוד תגמול למשרדי הפרסום המבוסס על היקף רכש המדיה, כלומר עמלה מהכסף המועבר לגופי התקשורת [המשך קריאה...]

25/02/2013|קטגוריות: חדשות האיגוד|

דיון מכריע בענף הפרסום: "שיטת העמלות גוססת לאט"

על רקע המשבר המתמשך והשחיקה ברווחיות בענפי הפרסום והמדיה, התכנסו הבוקר (א') בכירים בענפי השיווק והפרסום, כדי לדון בשיטות התגמול הקיימות בעולם וללמוד על החלופות הקיימות לשיטת העמלות הנהוגה בשוק כיום. מודי כידון, יו"ר [המשך קריאה...]

24/02/2013|קטגוריות: חדשות האיגוד|

אמיר גיא נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום – יחליף את מודי כידון

מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, אמיר גיא נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום ויכהן בתפקיד בשנתיים הקרובות. גיא יחליף בתפקידו את היו"ר היוצא, מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO, ששימש בתפקיד ב-4 השנים האחרונות, קרי [המשך קריאה...]

18/01/2013|קטגוריות: חדשות האיגוד|

כתובת המייל שלכם:

ארכיון

קביעת גודל פונט
ניגודיות גבוהה