מדובר במשרד הפרסום שנחשב לחדשני ביותר בעולם וזכה במספר הרב ביותר של פרסים בתחרויות פרסום. בין הקמפיינים שהובילו: נייקי, קוקה קולה, מיקרוסופט, פיאט ועוד. ההרצאה תיערך ביום רביעי ה- 9.12.2015, בין השעות 9:00-12:00 במכרז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, תל אביב. איגוד חברות הפרסום יביא לישראל את חברת הפרסום הדיגיטלית AKQA, אשר נחשבת למובילה את מהפיכת הדיגיטל בעשור האחרון. ההרצאה תיערך ביום רביעי, ה- 9.12.2015 בשעה 9:00, במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, תל אביב, כחלק מאירועי ההעשרה מקצועיים שמארגן האיגוד. את ההרצאה שכותרתה "איך מספרים סיפור מותג עוצמתי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת?", יעבירו Mike Betts- Head of Strategic Services & Miriam Healy -Executive Director, Delivery and Technology AKQA הינה החברה אשר זכתה במספר הרב ביותר של פרסים בתחרויות פרסום עד כה והובילה, בין היתר, את תקציבי הענק הבינלאומיים של חברות כמו נייקי, קוקה-קולה, מיקרוסופט, פיאט, מקדונלדס, גאפ, מקדונלדס ועוד. לדברי אמיר גיא, יו"ר איגוד הפרסום, רוב המפרסמים בארץ ובעולם נמצאים ופועלים במרחב הדיגיטלי. אך בעוד כולם מבינים איך לפגוש את הצרכנים במקומות הרלוונטיים באמצעות פילוח וטירגוט עם הצעות רלוונטיות, מעט מאד מפרסמים הצליחו להבין איך עושים תדמית ובניית מותג (באמצעות ערך מוסף) בדיגיטל. החברה המובילה בעולם בעידן הדיגיטלי הבונה מותגים תוך מינוף הפלטפורמות הדיגיטליות וטכנולוגיה היא AKQA , עם לקוחות כמו נייקי, קוקה קולה, הרמס ועוד, ולכן בחרנו להביא לארץ את מנהל האסטרטגיה בAKQA , Mike Betts, שיחלוק מנסיונו. להרשמה: http://pirsum.org.il/old_events/AKQA.html

תגובות באמצעות facebook

תגובות