תחרות האפי – Effie Awards היא תחרות בינלאומית המתקיימת בכ- 40 מדינות ובהן ישראל.

התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. איגוד השיווק הישראלי יחד עם איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל) מקיימים את התחרות בישראל בשנת 2015 זו השנה ה-15.

בכל שנה נקראים להגיש מועמדויות מהלכים שיווקיים ותוצאותיהם ובתנאי שהתרחשו מתחילת השנה הרלוונטית (1 בינואר) ועד לסיומה (31 בדצמבר).

במסגרת התחרות מוענקים פרסי  Effie ב- 17 קטגוריות (מזון, משקאות, פיננסים, קמעונאות, נדלן ותשתיות, רכב ותחבורה, מגזרים, מוצרים דיגיטליים ועוד). הפרס הראשון  – זהב, הפרס השני – כסף והפרס השלישי – ארד.

המהלך האפקטיבי ביותר של השנה זוכה ב-  Grand Effie  והוא בבחינת "אלוף האלופים" של השנה. הפרס היוקרתי ביותר הוא בקטגוריית ה Effie Platinum  המציין לשבח הישגים שיווקיים לאורך זמן (3 – 5 שנים ברציפות). העולים לגמר בקטגוריה זו נשפטים ע"י בכירי המנכלים במשק הישראלי.

יו"ר תחרות הEffie  בישראל מאז 2012 הוא מר יונה פוגל, מנכ"ל "פז".