החברה המשווקת: יפאורה תבורי – שוופס
שם המוצר/מותג: שוופס
כותרת המהלך הפרסומי: מועדון
משרד פרסום: אדלר חומסקי&ורשבסקי

אדלר חומסקי מקדשים בהומור נפלא את הרגע בו הפכנו מצעירים רעים למבוגרים אחראים, מבליינים למאכילי יונים, מחסרי מעצורים לחסרי שליטה בסוגרים… אחד הקמפיינים המדוברים של החודש האחרון, שמצליח ליצור הזדהות וחיבור רגשי של קהל היעד לתובנה מדויקת. דוגמה נפלאה לשילוב של אסטרטגיה מבדלת שנולדה מתוך הבנת הקהל, עם קריאייטיב מקורי וקליל בדיוק במינונים הנכונים. שאפו.

תגובות באמצעות facebook

תגובות