איגוד הפרסום פועל למען העלאת הרמה המקצועית וחיזוק מעמדם של משרדי הפרסום בישראל. באיגוד הפרסום חברים כיום כ- 40 משרדי פרסום מובילים, המרכזים כ- 80% מהיקף פעילות הפרסום בישראל.

במסגרת פעילותו למען ענף הפרסום, העלאת רמתו המקצועית וחיזוק מעמדם של משרדי הפרסום, מקיים האגוד שורה של פעולות המתבצעות ע"י חברי ההנהלה, המנכ"ל, היו"ר וחברים נוספים הלוקחים חלק בוועדות השונות. פעילויות אלו מתפרסות על פני מספר תחומים:
בתחום הממשל, מול הרשויות וועדות הכנסת  נושאי חקיקה, רגולציה, הרשות השניה לטלויזיה ורדיו, אגוד השיווק בישראל ואיגודי פרסום בחו"ל.
בתחום המקצועי  תחרויות פרסום (קקטוס הזהב, אפי, פסטיבל קאן), ועדות מדרוג למדידת רייטינג בטלויזיה ובאינטרנט, מערכות איסוף מידע ומחקר, ימי עיון וכנסים, הפצת מכרזי פרסום של חברות וגופים ציבוריים, הפעלת "הבצפר של חברות הפרסום והדיגיטל" להכשרת כח אדם והשבחת עובדים.
בתחום המסחרי  עסקאות מרוכזות של שירותים (תוכנות, ביטוחים וכיוב') המוזילות את העלות לחברי האיגוד כקבוצת רכישה.
בתחום המשפטי – פתרון סוגיות מול הממונה על ההגבלים העסקיים, מוסד לבוררויות, הגנה על תעשיית הפרסום מפני נסיונות חקיקה פופוליסטית ועוד…

אגוד חברות הפרסום מקיים קשר עם איגוד הפרסום האמריקאי 4A's והאירופאי EACA לצורך עדכונים, החלפת מידע מקצועי וסיוע לחברים בשווקים הבינ"ל, חברי האגוד זוכים באופן אוטומטי להטבות בלעדיות.

בראשית שנת 2002, כיוזמה של אגוד חברות הפרסום, הוקם "הבצפר", בית הספר למקצועות הפרסום, כחלק מטיפוח היכולות המקצועיות של העוסקים בתחום. "הבצפר" פועל למען שתי מטרות עיקריות:
האחת – הכשרת כח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-14 מסלולים שונים: תקציבאות (ניהול לקוחות), פלנינג (תכנון אסטרטגי), מדיה פלנינג, קופירייטינג, יחסי ציבור ודוברות, פרסום ושיווק, ארטדיירקשן, ניהול השיווק והפרסום בדיגיטל, פרסום ושיווק ברשתות חברתיות, גוגל אדוורדס, רדיו, פזמונאות ושלוחה חרדית בבני ברק המכשירה עובדים חרדים לתעשיית הפרסום והשיווק במגזר החרדי.
השניה – הבצפר פועל לטיפוח והשבחת כח האדם הקיים העובד בענף, ע"י מערך סדנאות והשתלמויות מקצועיות, לדוגמא: סדנת אימון מנהלים, סדנת פרזנטציה, קורס משא ומתן, קורס קידום תוכן בדיגיטל, סדנת חשיבה יצירתית, השתלמות אינטראקטיב וכו. במהלך שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור הסמכותי להעמקת הידע המקצועי בתחום הפרסום והשיווק.

יו"ר איגוד הפרסום נבחר מבין מנהלי משרדי הפרסום לקדנציה בת שנתיים. כיום יו"ר איגוד הפרסום המכהן הוא אמיר גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי. מנכ"ל האיגוד, המכהן גם כמנכ"ל הבצפר וכחבר ועדת המדרוג לטלויזיה, הוא יגאל בר-און.

לרשימת משרדי הפרסום החברים באיגוד – לחצו כאן